söndag 4 oktober 2009

LET ME SHOW YOU

Jag har haft fullt upp senaste dagarna. Kvalitétstid, Gossip Girl och Greys Anatomy med Hora. Hockey med Hora och Lillebror. En kaffe och många cigaretter i stan med Nicole och sedan jobba hela kvällen. Trevlig vinkväll hos Robban med mysigt gäng. Jobba lördag också, och sedan lugn kväll hemma i soffan. Trevliga dagar.
Idag har vi haft en skön kanelbulle-dag, med Idolrepriser (besviken på att inte Rasmus kom med, men glad att Jon åkte ut!), söndagsbilagor, kanelté och TV-spelande killar. En välbehövlig, äkta Börjessonsöndag!
Ikväll blir det nog innebandy, även för mig, och sedan byte av hem. Dags för mammavecka. Hittills är Nicole och hockey inbokat, resten får vi se.

När jag får lön nästa gång, i slutet av oktober, så tänker jag åka till Lund och hälsa på Min Simba. Jag längtar!

För övrigt så försöker jag ta mig igenom religionsboken och dessutom få det att fastna. Ibland går det bra, ibland bara segt. Vet ju inte exakt vad jag ska kunna och så... Hoppas att det kommer gå bra!

Och så finns det saker som jag inte har några kommentarer på. Det står bara still. Möjligtvis ännu mer still än någonsin tidigare. Om jag bara hade ett enda jävla svar!

Inga kommentarer: