fredag 11 september 2009

SWEET SURRENDER

[x] Ta reda på exakt vilket program jag vill läsa - Lärarprogrammet, skapande verksamhet för tidiga åldrar
[ ] Ta reda på hur jag söker till universitetet
[ ] Ta reda på hur jag tentar av religionen
[ ] Åka till Burgårdens lärcentrum?
[x] Hämta ut och betala min telefon på OKQ8 - Jag är just nu pank, men jag har en ny telefon!
[x] Åka till Mumien och låsa upp och min telefon
[x] Vända rätt dygnet - Jag gick upp 12 igår och 10 idag! Duktig Elin!

Jag försöker fixa så att jag kan skicka blogginlägg från mobilen. Jag har lyckats delvis, men bara genom att skicka ett meddelande till en e-post. Problemet är att jag inte kan separera titel och text... Det blir bara samma. Vill kunna skicka direkt med MMS, men det verkar inte funka. Har försökt registrera mig massa gånger nu, men det går inte fram. Och om jag skickar till e-posten, så blir det ju väldigt röriga inlägg... och inte snyggt! I så fall får jag bara skriva små korta texter... Och så får ni läsa allting två gånger... Och hmm, nää, det blir inte bra! Jag får väl klura på det här ett tag till. Annars får ni väl bara bilder, I guess...
Jag upptäckte också att det blir fel tid på inläggen. Det står att det är upplagt om 2 timmar... Mysko!

Underbart väder!

Inga kommentarer: