måndag 7 september 2009

IT'S BEEN SO LONG

Jag har fortfarande inte fått mitt sim-kort. Kommer förmodligen få min telefon innan jag får sim-kortet, eftersom det verkar ta 100 år att skicka ett nytt...
Jag vet vad jag vill läsa och jag kan söka till vårterminen senast 15 oktober. Men jag vet inte hur jag söker, vad jag behöver ha för grundkunskaper eller hur jag tentar av religion A. Jag förstår ingenting. Jag vet vad jag vill, men inte hur jag får det. Det är så jävla frustrerande.
Dessutom kommer jag ta studielån, för jag måste ha något att leva på. Och så ska jag väl flytta hemifrån också. Tänker inte bo hemma i flera år till i alla fall.
Suck. Vi får väl se vad det blir av mig. Vet inte ens vilket studiecentrum jag ska vända mig till nu. Religionen tillhör ju gymnasial nivå, men att söka till universitetet... Jag vet inte... Gaah!
Och mina pengar just nu ska vi inte ens tala om... Orkar inte ens tänka på hur krångligt det är just nu! Hatar att inte ha någon plan eller att inte veta vad som kommer hända.

Inga kommentarer: