onsdag 30 september 2009

I KNOW YOU WANT ME

Bara så att ni vet så älskar den lilla nörden inom mig Transformersfilmerna. Där inne finns en liten Star Warsälskande, Legobyggande, datorspelande, nördtjej som tittar på bilar i smyg och köper varje nummer av Moore och Slitz. Det är något fel på mig!

Min kur just nu:
- En kopp kanelté efter maten
- Ett glas Proviva varje dag
- Ingen mjölk! (Havremjölk istället)
- Så lite mjölkprodukter som möjligt. Minsta möjliga mängd grädde osv. Laktosfri glass, m.m.
- Försöka äta nyttigare, alltså med mindre fett.
Allt för att försöka bli av med min uppblåsta mage! Orkar inte gå runt och se gravid ut och känna mig tjock och svullen och blö! Vill återgå till normal form igen...

Jag har lagat mat, Victor gör Creme Brulé, Johannes, Vilhelm och Jacob spelar Halo. Sen blir det en tur till Konsum för att inhandla kvällen godsaker innan vi kryper upp i soffan för Idol, och senare en film skulle jag tro. Mysig dag. Med gott samvete, eftersom jag ska jobba i helgen!
En kopp té och en cigg, kanske?

Inga kommentarer: