torsdag 24 september 2009

I DID MY BEST TO NOTICE

Min mamma är så söt. När jag kom hem så plockade hon fram middag till mig. Hon hade köpt sushi på Eriksberg! Och bara mina favoritbitar! Vilken lycka.
Och så har jag haft en mysig dag på jobbet, med utflykt till lekplatsen och kvällsmat framför Idol. Att dessutom komma hem till mysiga Simba! Han är min myskompis som sover med mig och följer efter mig. Han undersöker allt jag gör och hänger nästan alltid på mitt rum. Hur mysigt som helst!
Imorgon blir det full fart. Middag med släkten och avslutning på Horas skola med utgång.
Just nu känns livet bra. Sitta i soffan med ett glas Proviva och titta på dåliga TV-program medan man kollar läget på Facebook och bloggar. Fila naglarna och fixa nytt lack. Läsa om Frölundas vinst mot MoDo. Mysa med katterna ochh ta det lugnt.
Ja, skön kväll helt enkelt.

Inga kommentarer: