söndag 16 augusti 2009

YOU USED TO CALL ME, JUST TO SAY "I LOVE YOU, BABY"



















Jag har

[X] Snott den här listan
[X] Hånglat med en främling
[ ] Gått på en blinddejt
[X] Skolkat
[X] Varit i USA
[ ] Spytt i en bar
[X] Ätit sushi
[X] Åkt snowboard
[X] Rökt
[X] Varit full
[X] Varit kär
[X] Blivit dumpad
[X] Dumpat någon
[ ] Fått sparken
[ ] Varit i knytnävsslagsmål
[ ] Fått fler än ett MVG på en och samma termin
[X] Haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] Blivit arresterad
[X] Älskar eller saknar någon just nu
[X] Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[X] Gjort en snöängel
[X] Byggt ett sandslott
[X] Hoppat i en vattenpöl
[X] Fuskat när jag spelat spel
[X] Varit ensam
[ ] Använt ett falskt id
[ ] Varit med i en jordbävning
[X] Rört en orm
[ ] Sovit under stjärnorna
[X] Blivit missförstådd
[X] Vunnit en tävling
[ ] Blivit avstängd från skolan
[X] Varit med om en bilolycka
[X] Känt mig som en utstött
[ ] Gråtit i sömnen utan att veta varför
[ ] Ätit ett helt glasspaket på en natt
[X] Varit missnöjd med mitt utséende
[X] Varit vittne till ett brott
[X] Ifrågasatt mitt hjärta
[X] Simmat i havet
[X] Sjungit karaoke
[X] Betalat för mat med bara mynt
[X] Busringt
[X] Sprungit i regn
[ ] Skrivit ett brev till tomten
[X] Blåst bubblor
[X] Åkt rullskridskor
[X] Hoppat från en bro
[X] Drömt att jag gift mig med någon
[X] Limmat fast min hand/mina fingrar nångång
[ ] Fastnat med tungan i metall under vintern
[ ] Kysst en fisk
[X] Suttit på ett tak
[X] Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[X] Klättrat i träd
[X] Blivit puttad i en pool/vatten med kläderna på
[X] Blivit tillsagd av en främling att jag är het
[ ] Brutit ett ben
[ ] Fångat en fjäril
[X] Fuskat på ett prov
[X] Glömt någons namn
[ ] Åkt polisbil på en helt avlägsen plats
[X] Sovit naken
[X] Varit kär i en kille
[X] Gråtit av ren frustration
[X] Ätit köttbullar med mos
[X] Känt mig elak
[X] Badat naken
[X] Gjort bort mig på fyllan någon gång
[ ] Gjort lumpen

Inga kommentarer: