torsdag 11 juni 2009

I'LL BE THE ANGEL

Jag pillar med vår kalender och sånt trevligt. Tittar på slöprogram som A double shot at love with the Ikki twins, funderar ut en bra present till min kusin och är sugen på kaffe...
Igår var jag hos Tim och såg på Napoleon Dynamite i hans fina lägenhet och sen åkte vi in till stan och träffade Jessica och mumsade sushi. Mycket trevligt.
Ikväll ska ska vi på middag hos våra kusiner och sen ska jag träffa Désirée för lite kvalitetstid. Imorgon hade jag tankar om att dra till Vasa Allé...? Vad tycker du Petrus? Annars är det väl en tur till Marstrand på lördagen som är inplanerad, i övrigt ser det ganska tomt ut för tillfället. Men det gör mig ingenting, för det är skönt att ta det lugnt ett tag. Speciellt nu innan allt kommer igång och det blir konstant crazy-crazy!

Inga kommentarer: