tisdag 19 maj 2009

I'M IN LOVE WITH MY STEREO

Jisses, vad jag har hunnit med mycket denna helgen. Vårmöte med Fram, greja med 2-kronan, fixa optimisterna, pilla i rabatten, kappsegla, se på Eurovsion, dricka vin, fika med tanterna, vara hos farmor... och lite till. Mysigt har det varit, mycket har blivit avklarat och jag har fått rejält med sol.

Jag och Ida är världens bästa kappseglingsteam!

Idag hade vi vår sista lektion, om en vecka har vi avslutning. Jag har inte förstått det ännu. Nu är det över. Egentligen skulle jag kunna fortsätta läsa nu direkt, för orken finns förvånansvärt nog, men det svider för mycket i plånboken. Dessutom är det nog bra att spara ihop ytterligare lite energi innan jag söker, för psykologutbildningen tar minst 5 år. Jag behöver spara pengar också.
Sen har jag lite funderingar kring hösten... Men vi får se. Än så länge är det bara idéer.

Nu ska jag gå ut och sätta mig en stund i solen och läsa.

Inga kommentarer: