måndag 16 mars 2009

I KNOW YOU KNOW I KNOW, SO WHAT'S THE POINT OF BEING SLOW?

Jag hade en trevlig söndag med frukost på altanen, roadtrip till Marstrand, glass i solen, honungsmarinerat kött och innebandy. Som spår har jag ett enorm blåmärke i knävecket och en lårkaka som gör mig en aning halt. Men det var sol och 15 grader varmt, så det gör inget.
Idag hade vår lärare fått stämbandsinflamation, så vi hade vikare på förmiddagen. Han lär vara en av världens bästa lärare. Han var helt fantastisk och vi hade jätteroliga diskussioner! På eftermiddagen såg vi Das Experiment, en riktigt tung film om hur vårt beteende påverkas av miljö och kontroll. Fruktansvärd, men givande.
Nu ska jag äta en bit och sen lägga mig en stund. Ska träffa Dess ikväll och imorgon blev vi lediga. Då ska jag börja på mitt färdjupningsarbete om OCD/Tvångssyndrom.

















Det vackraste som finns på denna jord...
Jag längtar.

Inga kommentarer: