torsdag 12 mars 2009

BEAT BACK THE CLOCK

Semifinal nästa. Underbart!

Idag var jag och Victor med Madde på barnakuten, för Linus hade problem med andningen. Men allt gick bra till slut, så det blev en fika efteråt. Trots 4 timmar på sjukhuset, så var det en mysig dag. Linus har blivit en liten tjockis!

Det måste vara något som jag inte tål. För på morgonen/förmiddagen så har jag normal kroppsform, men på kvällen så ser jag gravid ut. Oavsett om jag ätit mycket eller lite, eller hur länge sen det var jag åt. Precis efter maten är väl inte konstigt att man blir lite småfet, men det håller i sig hela kvällen. Jag tror att jag är gravid varje gång jag ska gå och lägga mig, men när jag vaknar på morgonen och går förbi spegeln så ser jag ut som mig själv igen. Knepigt är vad det är. Kanske ska sluta med mjölkprodukter igen? Det var så tråkigt bara... Men jag kan ju prova i alla fall. (Det här var väl ett intressant inlägg, Hora!?)

Vad händer imorgon kväll, folk?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jätte intressant hora! gav mig verkligen läsvärde för heeeela långa natten ! :D