lördag 17 januari 2009

LOST IN THE DARK

Vad fan vill du att jag ska säga? Det spelar ingen roll vad det är, jag bryr mig ändå. Prata med mig för helvete. Jag bryr mig. Jag bryr mig. Jag bryr mig. Jag bryr mig. Jag bryr mig för i helvete. Lyssna på mig. Du kan bli hur jävla arg som helst, men det förändrar inte det faktum att jag finns här för dig. Du kanske hatar mig, du kanske inte respekterar mig. Jag bryr mig lik förbannat. Så skäll på mig, skrik på mig, gnäll på mig, var arg... Jag är kvar. Jag lyssnar. Jag finns här. Det handlar aldrig om mig. Det handlar alltid om dig. Alltid om dig. Alltid om dig. Alltid om dig. Jag bryr mig. Var trött, var sur, var ledsen, var grinig. Jag rubbar mig inte en millimeter. Jag bryr mig och det handlar alltid om dig. Jag bryr mig alltid och det handlar alltid om dig. Du kanske inte ens uppskattar det här, men jag bryr mig för mycket för att låta bli. Jag bryr mig och det handlar alltid om dig.

Inga kommentarer: