tisdag 13 januari 2009

BRING THE BEAT BACK

Nämn någon som gör dig glad: Petrus är rolig
Vad gjorde du kl 8 i morse: kl 8 idag ska jag gå upp, om en timme alltså
Vad gjorde du klockan 16.00: Vi tar igår då: var på praktien
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Hämtade te
Vad var det senaste du köpte: Richards inträde på Valand tror jag...haha
Vad är det för färg på din ytterdörr: blå och vit
Vad är det för väder hos dig just nu: Göteborgshöst
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek kanske
Sover du tungt: Nej
Drömmer du mycket: Ja, och bara konstiga saker!
Mardrömmar: All the time
Vilket ämne är roligast i skolan: Psykiatri, hallå!
Trivs du med ditt jobb: Jag antar att vi får ta seglarskolan då, och isf är det det bästa som finns!
Favoritklädsel: Kallt: Jeans! Varmt: KLÄNNING KLÄNNING KLÄNNING!
Favoritlåt just nu: Oj...just nu gillar jag Kents nya låt; "På Drift"
Vad ser du om du tittar åt höger: Min säng, mina hyllor och min fotovägg
Vad ska du göra härnäst: Ta en varmt bad!
Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt, precis som alla andra stora genier
Humör just nu: Bultande huvudvärk
Klädsel just nu: Morgonrock...den är HET
Musik just nu: "Bring The Beat Back" - Secret Beatz
Sommarplaner 2009: MARSTRAND FÖR FAN! Och Framnäs självklart...Vad tror du liksom?
Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3, fast när Victor är här får jag en eller ingen alls...
Spelar du nåt instrument: HAHAHA Kul skämt...
Morgon- eller nattmänniska: OMG! Natten är historiens bästa uppfinning
Vilka är viktigast för dig: Min familj, farmor och farfar, Victor, Jessica, Dess, Axel, Andreas, Hora, Jakob, Pet... Sånna man inte klarar sig utan jue!
Är du kittlig: En aning...
Stjärntecken: Fisk! Enda in i ryggmärgen!
Äckligaste insekten: Gråsuggor är fan skabbiga
Vad vill du jobba som? Seglarskola året om. Eller sekreterare eller receptionist. Fast helst vill jag forska inom psykiatrin.
Vad gör du om du får hicka? Nyper mig i läppen, för det säger pappa att man ska
Vad längtar du mest efter just nu? Haha...Ska vi verkligen gå in på det? Sommar, helg, pengar, cigg, pappa, en resa, USA, havet...the list goes on and on...
Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är Elin!"
Vet du om nån gillar dej? Haha, vadå? Alla älskar ju mig! Vilken fråga!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem som ringer. Oftast svarar jag "aja!" eller "Hallaaa!"
Antal timmar sömn inatt? 3
Vad ser du fram emot? Att gå ut i regnet, det ska bli mysigt!
Vad vill du ha just nu? Om jag hade haft ett körkort skulle jag fått ta vår nya bil till praktiken hela veckan...
Vem längtar du mest efter? Jag saknar Axel något så gräsligt faktiskt
Vilken buss åker du oftast? Jag har världens snällaste vänner, så jag åker sällan buss nu för tiden...Men 91:an
Vilken årstid är det nu? Det borde vara vinter, men jag är lite osäker
Anser du dig själv snygg? Om du fråga det så har du uppenbarligen inte sett mig! Damn!
Har du varit kär? Jupp
Är du kär nu? Jaop
Är du lyckligt kär? Jappsi
Är du rädd att personen du älskar kommer lämna dej? Jamen, lite rädd måste man ju vara, annars älskar man väl inte personen?
Litar du mest på? Hora skulle aldrig någonsin säga vidare något jag sagt och han hjälper fan alltid mig. Till och med när jag behöver bäras hem... <3 Och Johannes är också min klippa!

Inga kommentarer: