onsdag 22 oktober 2008

LET ME LOVE YOU LET ME BE AROUND

Knäppaste helgen på länge i alla fall...
Kl 22: Vad ska vi hitta på? Det finns ju inget att göra... Åka någonstans? Danmark? Tyskland? Eller hälsa på Jakob? Det tar ju typ bara två timmar.
Kl 23: Wille, om du ska med till Båstad så får du gå ut om 10 minuter!
Kl 23.15: På motorvägen, påväg till en håla utanför Båstad där Jakob och hans kompisar festar.
Kl 01: Vi börjar supa med ett gäng skåningar.
Vi hade ju inget att göra och Jakob hälsade ju på oss i somras... Plus att han bor i en herrgård, så det fanns ju plats att sova. Och vi behövde inte vara hemma förrän 15 på söndag, så det var ju inga problem! Haha, heeelt underbart!

Idag har jag:
  • Fått frukost av Victors söta mor
  • Kommit försent till skolan för att jag skulle köpa juice
  • Haft en lektion om begreppet "Kultur"
  • Diskuterat massvis
  • Ätit falafel med Kim
  • Druckit typ en miljon koppar te (har slutat med kaffe)
  • Tittat på när Petrus jobbar (dvs klättrar i saker)
  • Haft en trevlig rök-och-prat-stund med Herr Secret Beatz himself
  • Varit hos psykologen
  • Handlat lite mat och nya Slitz
  • Satt mig vid datorn
Och klockan är bara 16... Vad ska jag göra resten av dagen för att hålla mig uppe nu då? Jag får väl göra som jag brukar när jag är uttråkad: äta. Eller ladda ner något bra att se på kanske är nyttigare. Jag ska nog boka in ett träningspass imorgon också, det är på tiden! Jag funderar på det överhuvudtaget är någon idé att jag försöker mig på Yoga med mitt balanssinne... Låter inte som någon succé direkt!

Mamma flyttar 1 November och det ska bli så sjukt spännande! Jag tror att det här kommer bli både skönt och krångligt, men framförallt så tror jag att det kommer funka så himla bra. Mina föräldrar hjälps åt och dom är fortfarande bästa vänner och dom bråkar inte om något. Och nu kommer vi att bygga om huset, jag kommer få ett nytt rum, mamma och pappa kommer vara lyckligare, mamma får en ny jättefin lägenhet och vi kommer kunna spendera mer tid med mamma. Jag ser faktiskt fram emot det här, för det kan ju bara bli bättre än det varit!

Kan ni gissa vilken färg jag kommer ha i mitt nya rum?

Inga kommentarer: