tisdag 8 januari 2008

ALL I NEED TO MAKE HER REAL IS JUST ONE MOORE REASON

Jag är så trött på att få höra att jag skulle tycka att jag är för fin för dig, eller att jag anser att du inte är lika bra som någon annan. Att det är jag som skulle tycka att du inte duger. Det ligger på dig. Enbart dig. Det är du som tror att du är sämre än andra och det är du som tycker illa om dig själv -inte jag och inte någon annan. Så det kan du fan inte ta ut över mig längre. Jag har aldrig någonsin ansett att mina andra vänner skulle vara finare eller att du inte är tillräckligt bra för mig. Det är du som har sagt. Gång på gång. Det är dina egna tankar om dig själv, som du lägger på alla andra. Det är ditt egna dåliga självförtroende. Sluta skylla ifrån dig det.

1 kommentar:

Anonym sa...

om du vill riskera det läs min blogg men visa den inte för någon annan!!