söndag 22 februari 2009

DÄR JAG NÄSTAN ALLTID SATT MED PENSIONÄRERNA

Den här veckan blir det MASSOR av skolarbete, fika med Madde, ha möte med junoirkommitén, sova över hos farmor när farfar opereras, köpa skor, hjälpa pappa med hans chefsmöte, träffa alla...och framförallt: Fylla år! På torsdag blir jag myndig i alla USA:s stater, YES! På min födelsedag blir det hockey och en öl med Hora, på fredag är det släktkalas hos mamma och på lördag blir det VALAND! Jag ser fram emot helgen som fan. Speciellt eftersom det kommer vara en väldigt stressig vecka, med ungefär 97% pluggande...
Förövrigt så har denna helgen varit ganska död, men ändå väldigt mysig. Fredagen med pulkaåkning och Kings Cup var mest chill och igår blev det gammalt hederligt hemmamys med pappa, vilket faktiskt var ganska trevligt. Melodifestivalen, Om en pojke och några avsnitt av en av mina nya favoritserier The Mentalist hanns med. Jag är alltid farcinerad av psykologiska spel och manipulation. Idag ser jag fram emot innebandy!


Inga kommentarer: