måndag 25 april 2011

THE SCARES OF YOUR LOVE LEAVES ME BREATHLESS

Glad Påsk i efterskott allesammans! Påskhelgen blev ganska slapp, men jag har ändå hunnit med massor. Dessutom har Victor varit ledig, så vi har kunnat umgås varenda dag. Lyxigt. Utöver det har det blivit till att möblera balkongen, se på film, hängt på Neff med Disa, käkat massa god mat, grillat, fikat med farmor och farfar, varit hos Johannes tjej, tagit en sväng till Valand, gått två långpromenader, hälsat på svärföräldrarna och varit på picnic i Slottskogen med Axel & co. Det var nog det väsentliga, skulle jag tro. Nu har jag en blåsa på foten, eftersom jag valde svala skor framför bekväma. Och i torsdags fixade jag teoriprovet, vilket innebär att imorgon kan bli Dagen D. Annars får jag nog ett frispel. Peace.


Inga kommentarer: