måndag 4 april 2011

I BROKE ALL THE RULES

En jobbhelg är avslutad. Det var riktigt skönt att vara tillbaka, för det var så länge sen att jag saknat alla barnen! Dessutom har jag varit med en fantastisk unge, båda dagarna, som verkligen höjer humöret!

Imorgon har jag och Victor lyckats tajma in att vara lediga båda två. Så förutom några ärenden, plus städning, så ska vi passa på att fira vår 4års-dag (som var 2 mars...), vilket ska bli myspys!

I övrigt är det skolan, Körlektion och lite politik den här veckan. Jag har planterat för glatta livet, så jag behöver införskaffa ytterkrukor, plus att kylskåpet börjar känna sig öde, så jag ska nog lyckas fylla den här veckan också!

Jag skulle vilja kommentera senaste Grey's Anatomy (inte enligt svensk seg-tv, alltså), för det känns som att alla har varit så negativa. Det är klart att jag inte vill att dom ska brista ut i sång för jämnan, men jag tycker att det var fantastiskt välgjort, med bra låtval och nertonat "artisteri". Jag tycker att det var att vackert avsnitt och att dom har lyckats bra. Dessutom var Callie (Sara Ramirez) helt underbar (jag har längtat efter att få höra hennes röst enda sen jag fick veta att hon hade en...) och jag går fortfarande runt och sjunger på "The Story".

Inga kommentarer: