söndag 9 maj 2010

JAG VILL INTE ENS ATT DU SKA SE

Jag är röksugen, men jag har borstat tänderna och dessutom krupit ner under täcket. Får väl vänta tills imorgon, I guess. Det är nog bästa för halsen.
Imorgon blir en hetsig dag. Först till skolan, sen hem och avsluta tentan som ska vara inne kl. 17 och efter det blir det derbyfotboll. Men jag vet att mina tankar bara kommer att kretsa kring en enda sak och att koncentrationen kommer att lysa med sin frånvaro. Har egentligen ingen lust att gå på seminariet imorgon, för jag är så stressad inför inlämningen. Men jag har väl inget val. Dessutom vill jag ju träffa folket som jag saknat i två veckor nu.
Det får väl lösa sig helt enkelt...

Förövrigt var det underbart att träffa Johanna igår! Det ska göras om, och det snarast. Vi är verkligen sjukligt lika... Kärlek till dig!

Let's waste time
Chasing cars
Around our heads

I need your grace
To remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes, they're all I can see

Inga kommentarer: