onsdag 19 maj 2010

BABY, I STILL NEED YOU

Idag har jag ätit lyxfrukost på altanen med min Älskling, suttit i solen och målat, varit på gymmet och dessutom fått skrivet mina delar till projektarbetet. Nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig allmänt snurrig i huvudet. Jag behöver verkligen duscha, för jag har svettats så det räcker och blir över idag...
Imorgon är jag ledig och jag hoppas att jag får vara det, för på fredag ska vi redovisa vår undervisningsidé. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kanske har Linnéa fått sin recension av Uteätarna och då blir det nog alkohol. Dessutom hoppas jag att det händer något på fredagen, för lördagen blir en trist kväll för min del. Jobbar 7-16 på söndag, så det gäller att komma i säng i tid. Segt till tusen. Men man måste ha pengar.
Jag borde ta mig i kragen. Victor slutar nog snart och då vill jag ha hunnit med en dusch... Peace out!

Inga kommentarer: