tisdag 8 september 2009

END IS NEAR

Jag har fixat naglarna, tränat lite hemma med situps, rygglyft och yoga, fått mitt nya sim-kort och min nya telefon på samma dag och druckit kanelté. Och fått min mens. Så nu känns allting bättre. Det slår aldrig fel. Det är inte konstigt att livet varit så jobbigt dom senaste dagarna och det är lika underligt varje gång. Jag räknar aldrig ut att jag har PMS förrän efteråt! Suck.

Jag har en "att göra"-lista denna veckan:
- Ta reda på hur jag söker till universitetet
- Ta reda på hur jag tentar av religionen
- Åka till Burgårdens lärcentrum?
- Hämta ut och betala min telefon på OKQ8
- Åka till Mumien och låsa upp och min telefon
- Träna varje dag
- Vända rätt dygnet

Så ser det ut. Det känns bättre nu i alla fall. Behöver lite att göra, annars blir jag galen!