torsdag 18 december 2008

WHATS THE STORY, MORNING GLORY?

Aktuell ställning:
1. Hora (6/7)
2. "Nicole" (5/7)
3. Ida (4,5/7)
4. Lillebror (4/7)
5. Erika (3/7)
6. Jakob (2,5/7)
7. Pet (2/7)
8. Bamse (1/7)
9. Mamma (1/7)

Fråga 8: Vad blir jag i maj?

För att citera Hesam: "Det finns många idioter i denna värld". Så sant som det är sagt. Men för varje idiot, så finns det faktiskt riktigt bra människor. Som Hesams kompis Axel.
Jag är glad att ha Hesam och framförallt för att jag har min Hora. Som tog hand om mig och tog hem mig. Som följde med hela vägen och såg till att allt gick bra. Som räddade mig igår.
Om jag ser den jäveln igen så slår jag honom. Oavsett hur stor han är.
Man hör talas om det, men man förväntar sig aldrig någonsin att det faktiskt ska hända en själv. Helt vansinnigt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Färdig utbildad

Anonym sa...

glad för att det snart är sommar? färdig utbildad undersköterska?

Anonym sa...

gravid?

Anonym sa...

utbildad undersköterska!!!!!!!!! NUURSEEE

Anonym sa...

undersköterska!

Anonym sa...

gravid?