torsdag 11 december 2008

I GOT A THING FOR YOU

Så, då kör vi igång:
Efter fråga 1 är ställningen följande:

1. Hora (1/1)
2. "Nicole" (1/1)
3. Ida (1/1)

Men misströsta icke! Det handlar ju bara om ett enda poäng! Ni har god chans att komma både ikapp och om. So go for it!

Nu ska jag se på Röd Drake. Den är grym. Och sen ska jag sova på mammas soffa, i det här bastuhuset. Svettas som en gris. Och imorgon är det redovisningsdag, men framförallt fredag och Idolfinal. Hoppas att locket för örat släpper och lite krafter återvänder inför lördag. Imorgon kommer också pappa hem och Victor ska sova hos mig. Peace out!

(By the way, min syster kom den smarta idén att dölja kommentarerna, tills alla svarat. Annars blir det fusk! Men jag har inte listat ut funktionerna riktigt, så nu ser man några kommentarer. Men i framtiden kommer dom inte synas förrän alla har svarat i alla fall.)

1 kommentar:

Erika sa...

ojdå, jag läste inte detta inlägget först..gick bara in och svarade, tävlingsmänniska som jag är :P.
jaja, fick väl inget poäng för den första då fastän jag kunde den ;).

btw - jag älskar också Björn Borg-reklamen. Jättesöt ju!

Ses imorgon!