söndag 14 december 2008

THAT'S WHAT FRIENDS ARE FOR

Det är så spännande! Och jämt!

Aktuell ställning:

1. Erika (3/4)
2. Hora (2/4)
3. Ida (2/4)
4. "Nicole" (2/4)
5. Pet (2/4)
6. Lillebror (1/4)
7. Bamse (1/4)
8. Mamma (1/4)

Fråga 5: Vilken färg har tapeterna i mitt nya rum?

Vad ska man säga om gårdagen? En helt fantastisk kväll med både positiva och en del negativa händelser. Över lag är jag supernöjd med kvällen, trots en rejäl dos drama från flera håll. Men vad ska man säga? Det finns en del skitstövlar, om jag ska vara ärlig, men det finns som tur är en väldigt massa fler underbara människor. Jag älskar mina vänner så jävla mycket. Jag vill verkligen tacka er för att ni finns.
Micke - Min älskade Hora
Jakob - Finafina Jakob
Victor - Jag älskar dig för alltid
Jessica - Älskling<3
Erika
- Jag kommer inte att sluta bry mig
Och för en kväll som den igår så får man inte missa att tacka våra all times favoritbartenders! Hesam och Viktor är utan tvekan Valands största stämningshöjare! All my love to you <3
Man kan summera kvällen grovt med dessa ord: Hot, hångel, champange, dans, tårar, shots, allsång, känslostormar, kyla, slag, drinkutvältning, högklackat, kramar, blickar, men framförallt skratt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ROSA! :)

Anonym sa...

jätterosa!

Anonym sa...

antar att dom ska vara rosa, har för mig att du sa det.. har inte tittat in där ännu hora :(

Anonym sa...

rosa, får jag svara såhär i efterhand?

Anonym sa...

rosa