fredag 24 oktober 2008

LET'S TAKE A RIDE JUST YOU AND ME

Jag provade Yoga igår och det var grymt. Passar mig betydligt bättre än alla hoppa-runt-pass. Lite svårt var det ju, men man lär sig allt eftersom. Me like. Det var skönt!

Idag är det tydligen afterwork och utgång, så det blir en helkväll. Jag som precis rättat till dygnet... Ska man lyckas hålla sig vaken hela natten nu då? Jag får väl göra mitt bästa! Det blir nog roligt i alla fall, det var länge sen alla var med.

Aaaah, jag får panik på mig själv! Jag KAN INTE HÅLLA I PENGAR. Jag vet inte hur man gör. Jag har försökt så många strategier och gjort listor och haft olika konton och gjort budget och... men nej, det är omöjligt. Jag är helt värdelös på allt vad ekonomi heter. Jag är penga-invalid. Typ. Och alltid resulterar det i denna jävla ångest... Jag hatar pengar.

Inga kommentarer: