onsdag 26 mars 2008

AND THE STARS, THEY SHINE FOR YOU

Imorgon åker vi. Så jävla skönt. Har stressat sönder idag. Jag är helt värdelös. Kan inte göra något rätt. Det enda som gick bra idag var psykologen. För första gången på länge orkade jag faktiskt förklara vad som är fel. Jag berättade mer än jag någonsin gjort förut. Om min familj, om Victor och om mig. Och hon sa att det var skönt att känna att jag äntligen öppnade mig lite mer. Ofta svarar jag bara ja eller nej, för annars måste jag plocka fram allt som är jobbigt. Men idag orkade jag ta tag i det. I alla fall en del. Och det var riktigt skönt.

Jag har ingen telefon och det är så jävla påfrestande. Har frågat i affärer och letat överallt. Jag skulle hellre bryta benet inför skidresan än att tappa min telefon. Jag är helt jävla handikappad. Kommer tappa bort mig i Sälen. Alla andra kommer tappa bort mig. Och så får jag sova i Trollskogen och hålla värmen med mina Jägerflaskor. Fan.

På torsdag nästa vecka blir det Valand. Obligatorisk närvaro. Punkt.

Inga kommentarer: