fredag 4 januari 2008

TELL ME WHAT YOU FELL, BUT DO NOT KISS ME

SP04c på Tjörn -07

FÖR 10 ÅR SEN
1. Fick jag huvudvärk så fort jag kom till skolan
2. Var mitt hus rosa
3. Tog Lena över efter mig och Susanna som coolast i klassen


FÖR 5 ÅR SEN
1. Var jag bästa kompis med Désirée
2. Hade jag rött hår
3. Längtade jag efter moppe och började röka


FÖR 4 ÅR SEN
1. Var jag hårdrockare
2. Lärde jag känna Jessica
3. Började jag gymnasiet


FÖR 3 ÅR SEN
1. Blev jag av med oskulden på min studsmatta
2. Hade jag min första riktiga fylla
3. Hade jag mitt första seriösa förhållande


FÖR 2 ÅR SEN
1. Blev jag ihop med Max på nyårsafton
2. Började jag prata med Victor
3. Hade jag jättestora örhängen


FÖR 1 ÅR SEN
1. Var jag i Brasilien
2. Skolkade jag lika mycket som jag var i skolan
3. Var Fonsan kär i mig


FÖR ETT HALVÅR SEDAN
1. Tog jag studenten
2. Åkte Victor till Marsstrand
3. Hade jag legins jämt


FÖR EN MÅNAD SEN
1. Var jag ute minst 2 dagar i veckan
2. Skulle jag gått till psykologen
3. Lekte jag med Jessica


IGÅR
1. Hade jag och Victor varit ihop i 10 månader och 1 dag
2. Var vi på bio och såg världens långtråkigaste film
3. Sov jag till 15.30


IDAG
1. Gick jag upp 9
2. Har jag köpt frukost till Jessica och mig
3. Ska vi shoppa kläder


IMORGON
1. Ska jag ut
2. Är det Frölunda - HV71
3.

1 kommentar:

Erika sa...

alltså du är jättesnygg på bilden, men jag måste erkänna att det finns vackrare bilder på mig och johanna :P. haha.